Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

środa, 19 stycznia 2022

NOWA STRONA NA FB

          Elegancja dla mas czyli biżuteria nie tylko z PRL  - to moja nowa stronka na fb. 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100077462224189

        Zapraszam wszystkich miłośników przedmiotów z PRL, sztucznej biżuterii, biżuterii odpustowej do zaglądania i polubienia. 

     A teraz pokaże Wam kilka nowych zdobyczy, jeszcze tu nie prezentowanych.


           Owalna broszka z zielonym półszlachetnym kamieniem.


                          Koniczynka, broszka z mosiądzu.


                                     Plastikowe jabłuszko


                                  Urocza, plastikowa palma.



                Kolorowy motyl, metal i imitacja masy perłowej.

           Te i wiele innych będę prezentować na nowej stronie.

11 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zajrzę na Twoją stronkę, ciekawa jestem, czy znajdę coś mi znanego :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam konta na FB ale mam nadzieję że czasem na blogu też pokażesz swoje skarby:)))piękne broszki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Reniu. Co jakiś czas wrzucie nowości. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Już polubiłam i obserwuję. Cieszę się, że udało Ci się ją utworzyć, bo czytałam, że miałaś problemy techniczne. Miłego blogowania w kolejnym zakątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Na razie jeszcze trudno mi wszystko ogarnąć, ale się staram :)

      Usuń
  4. Wow :-) Z PRL mam kryształy po babci, hehe. To znaczy po rodzinie stoją, ale popatrzeć można :-) u mnie jest kryształowe serduszko na pierścioneczki, czy inne drobiazgi. Ech, samo serduszko, to był majątek hehehe. ps już przylatują wróbelki na obiad :-) Uściski serdeczne Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się pozbierać po sanatorium, ale w końcu, będę z blogami na bieżąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowo, jak założę nowe konto - chętnie dołączę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie będę na fb -
    już założenie instagrama
    było dla mnie nie lada
    wyzwaniem - przepiękna
    koniczynka - wrzucaj tu
    więcej takich retroskarbów!

    OdpowiedzUsuń