Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

środa, 13 maja 2020

ANIOŁ W NAGRODĘ

             Wczoraj przyszła paczka od Basi z "5 pór roku", a w niej nagroda w ogłoszonym przez nią konkursie przyrodniczym.


               Basia namalowała dla mnie przepięknego Anioła w kwiatach maku. 


            Obdarowała mnie też, trzecim już, tomikiem swoich  wierszy. Basia pisze przecudne wiersze, takie, które trafiają wprost do duszy.

 
Były i słodycze (już pożarte!), a obrazek zawisł przy moim łóżku.


             A ponieważ konkurs był przyrodniczy (rozpoznawanie młodych listków drzew), to zakończę post zdjęciami przyrody. Mój ogród  w majowej odsłonie.

Złotlin japoński pod brzozą
Stokrotkowa łąka
Niezapominajki
Rododendron
Biały bez

.Pozdrawiam wszystkich majowo i życzę dużo zdrówka. ♥♥♥

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, to ogromne krzaczysko, sadziła jeszcze moja mama. Ja jestem cała w skowronkach, bo udało mi się znaleźć w naszym mieście ogrodnictwo, które oferuje długo poszukiwana przeze mnie odmianę Krasawica Moskwy, w sobotę sobie kupię :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej! A ogród wspaniały, zwłaszcza lilak. Obfitość stokrotek też jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stokrotek to tylko tyciutki wycinek, zawładnęły całym ogrodem :)

      Usuń
  3. Tylko zobaczyłam miniaturkę i pomyślałam...obraz Basi. :)))))) Gratuluję wygranej i to bardzo. Wiem, jaka to radość posiadać obraz i tomik Basi. Uwielbiam tę kobietę i podziwiam bardzo. :))) Też bym szybko pożarła słodycze. hahaha Zdjęcia natury śliczne i zawsze mnie takie cieszą. Niech ten Anioł przynosi Ci dużo szczęścia, wierze w to. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia jest niesamowita, prawdziwy człowiek renesansu. Cieszę się każdym jej wpisem, bo jest pełen miłości, radości i mądrości. :)

      Usuń
  4. hehe, ale Ty masz wiedzę przyrodniczą! Wspaniale została nagrodzona! też mam aniołka na desce i patrzy wesoło na moje prace. Wiersze też dostałam od serdecznej Basi:-))) Aż się wzruszyłam , ech. Jak to miło,ze dzięki wam popatrzę na piękny świat, na piękne ogrody. Uściski serdeczne Teresko. U mnie tak poważnie bo pewnie nie mam takich widoków z okna, hehe, no co zrobić, taka karma :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta zaraza minie i znów będziesz mogła cieszyć się widokami, nie tylko z okna :)

      Usuń
    2. Spaceruje już Teresko, ale nie za dużo bo zimnica, brr Ale jak na mój gust idzie ku dobremu, susza oddalona, koronawirus spowodował zanik smogu, wybory oddalone, żeby się władza zdążyła dostatecznie skompromitować całkiem. Będzie dobrze Teresko kochana :-)) uściski -))

      Usuń
  5. Piękny prezent otrzymałaś od Basi, nie dość, że przepiękny anioł, to jeszcze tomik wierszy, czyli esencja talentów Basi. Brawo! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To prawda, bardzo utalentowana ta nasza Basia :) pozdrowionka. :)

      Usuń
  6. Wspaniałe nagrody dostałaś Tereniu, gratuluję.:) Piękne są też Twoje kadry ogrodowe. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość Tereniu. Mój złotlin kwitnie obficie w środku brzozowego lasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i to wielką. Masz również złotlin pod brzozami? Niewiarygodne. Widać, że nadajemy na tych samych falach. :)Pozdrawiam gorąco. :)

      Usuń
    2. I dlatego tak nam dobrze z sobą ...

      Usuń
  8. Gratuluję nagrody i wspaniałych prezentów:))piękny masz ogród:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, ogród trochę zarośnięty, ale sprawia nam wiele radości. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  9. Smacznego! :D Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagrodą wspaniała! Gratuluję serdecznie.
    Fotki z Twojego ogrodu cudne. Takie ogrody lubię. A sama mam tak poukładane na podwórzu, że szok. Pod linijkę, nic nie może rosnąć samopas ( prócz chwastów, oczywiście, bo nad nimi nie da się zapanować ).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam, ale one i tak rosną gdzie chcą ;)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej oraz pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpisałam Teresko, bo przejęłam się. Nie wzięłam takiej opinii pod uwagę zwłaszcza, ze my Polacy zabijamy często.
    Ale mam nadzieję,ze się na mnie nie gniewasz :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się, bo i o co. Tak naprawdę, nie wierzę, że mogłabyś kogokolwiek zabić, nawet w takiej sytuacji. Jaka szkoda, że nie możemy sobie usiąść tak obok siebie i podyskutować na różne tematy. Dnia i nocy by nie starczyło.

      Usuń
  13. Teresko, cudną nagrodę dostałaś. I malowanie i wiersze Basi są wspaniałe i będzie piękna pamiątka :)
    Obrazy za oknem cudne, lilak zachwyca... marzy mi się biały, niestety nie mam gdzie posadzić, ciasnota w moim ogródku.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia to taka cudowna kobieta, jej wiersze ogrzewają duszę. :)

      Usuń
  14. Gratuluję wygranej! Wspaniałe prezenty!
    Wiosenna przyroda i Twój ogród cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta wiosna - choć zimna - i przepiękne prezenty! Ileż w nich serdeczności :-)
    Zdrówka, niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten maj wyjątkowo zimny, ale deszcze choć trochę uratowały pola i ogrody.Bardzo sobie cenie prezenty od Basi, jej wiersze są takie kojące.

      Usuń
  16. Wow, stokrotka krzak wygląda jak dywan ... taka ładna.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że aż w Indonezji ktoś zachwyca się polskimi kwiatami. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń