Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

środa, 15 marca 2023

DO WIDZENIA

 

 Witajcie! Nie wiem czy nie ostatni raz. Jak widać nowoczesna technika mnie nie lubi i rzuca tyle kłód pod nogi, ile się da.

Blogger co i rusz mnie blokuje. Na trzy łączenia dwa razy nie mogę wpisywać komentarzy i odpowiadać na nie. Już nie mam siły. A wczoraj chyba straciłam konto na fejsie. 

Najpierw pojawił się jakiś dziwny komunikat, że zostaję ukarana ograniczeniem dostępu, bo nie spełniam standardów społeczności. ???

Syn mnie poinformował, że prawdopodobnie ktoś usiłuje zhakować moje konto i kazał mi się wylogować i zmienić hasło. Problem w tym, że nie pamiętałam hasła i teraz nie mogę się zalogować, ani zmienić tego hasła. Nie pamiętam z którego e maila je zakładałam i oba mi odrzuca. Być może już doszło do zhakowania. 

Została już tylko możliwość kontaktu telefonicznego lub maila. Ze zrozumiałych względów nie podam go do publicznej wiadomości numeru telefonu. Bliżsi znajomi mają, mail jest na blogu.  Do widzenia.

7 komentarzy:

  1. Jaka szkoda. Bardzo mi przykro, że to się tak porobiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni i uspokoi...jesteś jedną z mich ulubionych bloggerek..Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówko, proszę nie poddawaj się! Mnie też technika nie lubi. Raz padł mi komputer, z firefoxa nie mogę pisać komentarzy, muszę z edge. Jestem jednak uparta, internet się mnie tak łatwo nie pozbędzie. Mam nadzieję, że jest jakiś sposób, by wszystko naprawić, bo bardzo lubię do ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale mam nadzieję, że zmienisz zdanie, bo bardzo lubiłam do Ciebie wpadać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak przykro.Mam nadzieję, że syn uratuje i pomoże się zabezpieczyć. Pozdrawiam serdecznie Teresko :-)) Zdrówka życzę, abyś mogła cieszyć się wiosną. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że masz tak niemiłe doświadczenia. Mam nadzieję, że jednak wszystko jakoś się poukłada i będziesz nadal publikować.
    Ja też mam problemy z logowaniem. Z jednej tylko przeglądarki mogę komentować, ale nie poddaje się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń