Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

wtorek, 14 sierpnia 2018

GWIAZDKA W MAJU CZYLI ...

           O prezentach.

        Muszę się koniecznie pochwalić prezentami, jakie dostałam od Reni z Rozmaitości. 


      Renia pisała o kilku drobiazgach, a na poczcie czekała na mnie paka. 
     W środku mnóstwo uroczych drobiazgów, zarówno dla mnie jak i mojego M. Renia dowiedziała się, że zbiera dzwonki i obdarowała go aż pięcioma.

       Była tam też urocza dioramka krawiecka, w sam raz do pokoiku Maggie.
           Różne miniaturki do domku dla lalek


          Trochę ceramiki, a między innymi malutki dzbanek do kawy w różyczki

           Dwie drewniane skrzyneczki, z których jedną od razu zaanektowała moja córka do swojej "morskiej" kolekcji.

         Druga skrzyneczka przyprawiła mnie o szczególne wzruszenie, ponieważ jej wieko zdobi rysunek podobny do tego na okładce mojego pamiętnika z dzieciństwa.

         Kochana Reniu dziękuję serdecznie za wszystko, sprawiłaś mi wielką frajdę.

36 komentarzy:

  1. Ile śliczności..., przecudowne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful gifts! It's amazing that the box has such a similar drawing on it as on your diary, it was meant for you :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca niespodzianka. Moje oko zatrzymało się na tych cudnych drewnianych krzesełkach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka i pamiętnik- to też moje czasy, więc się równie wzruszyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętnik jest moim wielkim skarbem, bo w nim mam wpisy moich bliskich, zwłaszcza babci, po której to jedna z nielicznych pamiątek.

      Usuń
  5. Wspaniały prezent. Same skarby przybyły do Ciebie. Miniaturowe naczynia mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prezenty i jak widac sweta mozna miec latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda powiedzenie "Gwiazdka w maju" tyczy się pogody, ale widać, że można dostawać prezenty przez cały rok :)

      Usuń
  7. Bardzo mi miło że się Wam podoba:)))To dla mnie też wielka przyjemność:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, podoba, to mało powiedziane. :)Pozdrawiamy serdecznie.:)♥

      Usuń
  8. Śliczności Renia przysłała,, a już ten dzbanuszek w różyczki jest przeuroczy. Miałaś Bardzo miłą niespodziankę, super :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe drobiazgi otrzymałaś. Renia okazała się prawdziwym świętym Mikołajem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością miniaturki przydarza mi się do dekoracji w lalkowym świecie. :)

      Usuń
  10. Cudne wszystko i tym bardziej cenne, że takie niespodziewane :)
    Już Ty na pewno będziesz wiedziała jak te skarby zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miedziany czajnik już wziął udział w manewrach. Post się pisze i zdjęcia są w obróbce. :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście jakby Renia worek Mikołajowi zwędziła. Ona jest kochana. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż cudności... Podziwiam i gratuluję takich zdobyczy :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia jest bardzo szczodra. :) Ja również Cie pozdrawiam. :)

      Usuń
  13. Wspaniały prezent, cała paka cudeniek :D Miałaś piękną niespodziankę :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Renia zrobiła mi wspaniały prezent. Jedną rzecz - czajnik, wykorzystałam w projekcie manewry. :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jeden nawet wykorzystałam podczas manewrów. Możesz zobaczyć na lalkowym blogu. :)

      Usuń
  15. Jak widać prezenty sprawiły ci ogromną radość.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym większą, że Renia ofiarowała je tak od serca. :)

      Usuń
  16. Piękne rzeczy. Mam takie pudełeczko z chatką, moja mama je kiedyś kupiła i teraz pudełeczko jest u mnie.

    OdpowiedzUsuń