Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

poniedziałek, 8 maja 2023

TĘSKNIĘ ZA WAMI

        Mimo, że nadal mam kłopoty z zamieszczaniem postów i odpowiadaniem na komentarze, to spróbuję. Zwyczajnie tęsknię za Wami, bo nie wszyscy maja konto na Facebooku. 

U mnie wiosna w pełni. Niektóre kwiatki już zdążyły przekwitnąć (krokusy, hiacynty, żonkile),


 

 inne są w pełni kwitnienia (tulipany, pierwiosnki, bratki, laki ), a bzy szykują się na swoją premierę. 


 



Nie wiem jak to u Was z ociepleniem klimatu, ale u mnie raczej oziębienie.  Po zimnym kwietniu, zimny maj. Nocne przymrozki sprawiają, że sporo kwiatów jeszcze trzymam w domu. Dziś był ciepły dzień +17, ale wieczorem czuć już mocne ochłodzenie i nad ranem może być na minusie. Martwi mnie to bo drzewa owocowe kwitną, jak przymrozi nie będzie owoców :(


 Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają i dziękuję, ze mimo wszytko jesteście.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :) :) :) mam nadzieję, że się uda opublikować.

      Usuń
  2. Mam Fb, ale coraz rzadziej z niego korzystam. Mam nadzieję, że wrócisz na blogi Sówko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. filcowy kufer hogaty9 maja 2023 11:07

    Cudny masz ten ogród <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło że się znów odzywasz:)))u nas taż raczej ochłodzenie :(((z kwiatami również się wstrzymuję tylko w ciągu dnia wynoszę na zewnątrz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jest dobry dzień, udało się zalogować. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. A my tęsknimy za Tobą. Piękne te Twoje kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pewnie jeden dzień w tygodniu tej dobroci wystarczy, bo dziś już jestem Anonim. Pozdrawiam Karolinko. SzS.

      Usuń
  6. Piękny ogród, kochana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam Cię serdecznie Teresko :-) Oby udało Ci się pisać posty :-) Bardzo lubię tu zaglądać. Co prawda mam teraz mało czasu, bo wujek dużo roboty działkowej zorganizował. Wszystko mnie boli strasznie jak wstaję, a potem jakoś idzie. Też coś pokażę w końcu . Uściski serdeczne :-) Gdybyś coś potrzebowała daj znać Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń