Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

niedziela, 11 marca 2018

LECĄ ŻURAWIE

           Przylot żurawi to dla mnie oznaka wiosny. Co roku z wielką tęsknotą czekam na powrót "naszych żurasi" z ciepłych krajów. I wreszcie są! Cały tydzień później niż w ubiegłym roku. Właśnie dziś w niedzielę 11 marca wróciły!


             Dzień dziś był naprawdę cudny, 13 stopni i piękne słońce. Postanowiłam przejść się trochę po ogrodzie i zrobić zdjęcia. Żeby jednak szczęścia nie było zbyt wiele na raz, po kilku minutach rozładował mi się aparat. Udało mi się jednak cyknąć kilka fotek, którymi się z Wami dzielę.


         Pozdrawiam wiosennie. :)

24 komentarze:

  1. To prawda, przylatujące z ciepłych krajów ptaki + pierwsze kwiaty to najlepsze zwiastuny nadchodzącej wiosny. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martwią mnie tylko zapowiedzi ochłodzenia, przykro patrzeć na marznące ptaki.

      Usuń
  2. Ja bardzo na wiosnę czekam więc wszystkie oznaki mnie cieszą:))w Twoim ogrodzie jest ich już trochę:))))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie także i z radością odnajduję każdy zielony kiełek. Cieplutkiego i słonecznego tygodnia. :)

      Usuń
  3. To piękne ptaki, miałaś szczęście, że je uchwyciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawie towarzyszą nam od wczesnej wiosny do późnej jesieni, często widzę je na polu sąsiada. Niektórzy mówią, że mają brzydki głos, ja go uwielbiam, raduje moje serce. :)

      Usuń
  4. Cudne ptaki. Dzisiaj był przedsmak wiosny. Tak miło się zrobiło na sercu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dziś drugi dzień ze słońcem i dosyć wysoką temperaturą. W słońcu +13. :)

      Usuń
  5. Ptaki piękne!
    Oznaki wiosny w Twoim ogrodzie nie pozostawiają wątpliwości- nadchodzi wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już żurawie? Więc jednak wiosna. Dla mnie ta piękna, kolorowa pora roku, ma od lat odcień smutku...
    Przebiśniegi - cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staraj się szczególnie pamiętać to, co było dobre i piękne. Wtedy wspomnienia nie sprawiają tyle bólu. :)

      Usuń
  7. Piękne oznaki wiosny w Twoim otoczeniu. Ja czekam na nią z utęsknieniem, to moja ulubiona pora roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żurasie są, ale ekstra !! W Warszawie ciepło :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiają i tyle radości. I u nas było ciepło i słonecznie. Miłego tygodnia.:)

      Usuń
  9. ja czekam na osiedlowego bociana i mam nadzieje ze cało i zdrowo doleci z regóły pod koniec marca sie pojawia . Dzis pan kos śpiewał mi cudnie uwielbiam tan czas kiedy wszystko sie budzi do zycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kos to u mnie jest przez cały rok. :) A bocian to chyba jeszcze ze dwa tygodnie. Moja babcia mawiała "Na Zwiastowanie (25 marca) przybywaj bocianie!"

      Usuń
  10. widok żurawi - bezcenny!
    cudnie je uchwyciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś stał sobie jeden tuż przy drodze, kurczę nie miałam aparatu.

      Usuń
  11. Cudny ten widok żurawi i pierwszych przebiśniegów - u mnie takich oznak wiosny jeszcze nie ma,ale bardzo za tym tęsknię - pozdrawiam Szara Sowo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś rano przymroziło, martwię się o małe ptaszki, które już zlatują z ciepłych krajów. Żurawie i przebiśniegi sobie poradzą. No ale może nie będzie tak źle. Myślę, że wiosna wkrótce przybędzie i do Ciebie. :) Pozdrowionka. :)

      Usuń
  12. Biedaczki teraz trochę zmarzną :( Miejmy nadzieję, że to już zdecydowana końcówka zimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u nas nie napadało śniegu, ale noce są bardzo zimne. :(

      Usuń