Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

niedziela, 4 marca 2018

TĘSKNOTA ZA WIOSNĄ


          Marzec. Tęsknota za wiosną osiąga swój szczytowy punkt. Jeszcze niespełna trzy tygodnie do astronomicznej wiosny. A tu zima z mrozem dwucyfrowym. Ale może już jutro będzie na plus.


       Meteorolodzy studzą zapały, że w dzień owszem, ale nocą jędza zima może jeszcze nieźle przymrozić. Przyjdzie nam jeszcze potęsknić za zielenią. To może choć namiastka?


          W sobotę kupiłam świeże kwiaty. Tym razem zdobią nasz pokój telewizyjny.


          Może i Wam sprawią przyjemność. :)


              Wszystkim miłym czytelnikom i komentatorom dziękuję za odwiedziny i zapraszam wkrótce.

20 komentarzy:

  1. O tak, kwiaty jak najbardziej wprowadzają wiosnę w nasze życie. Pozdrawiam więc wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupuję hiacynty, ale jak popatrzyłam dziś na oblane słońcem śnieżne pola, to stwierdziłam kolejny raz, że prawdziwa zima też jest potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już śnieg zanika, dziś było +2. Zima powinna być w grudniu, styczniu i lutym, a w marcu powinna przyjść wiosna i już! ;)

      Usuń
  3. Bardzo miło, uch, chyba i ja sobie kupię hiacynta albo narcyza, tak mi podpowiedziałaś wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak śmierdziuszek (tak moje dzieci nazywają hiacynta)w domu i ładnie pachnie i cieszy kolorem. :)

      Usuń
  4. Piękne kwiaty, a moje oczęta jeszcze cieszą Twoje śliczne dekoracje - eleganckie damy i ptaszek w kopule. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają, te zwiewne panienki z kwiatkami bardzo pasują do wiosny. Ptaszek ma w czajniku jajeczka. :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Też tęsknię za wiosną!!!!ślicznie rozweselasz dom:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna, to jedyna pora, która mi się nigdy nie znudzi. Pozdrawiam przedwiosennie. :)

      Usuń
  6. Co prawda, lubię mróz, ale Twoje kwiaty wprowadzają cudną atmosferę wiosny.
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham wiosnę, gdy jest dosyć ciepło, żeby nie nosić kurtki, ale nie za gorąco. Wiosna mogłaby trwać dla mnie cały rok. :)

      Usuń
  7. dzis w stolicy to był upał bo raptem -3 teraz jest +1 tez czekam z utesknieniem na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas aż do wieczora było +2, ale nocą zapowiadali -5, wczorajszej nocy było -9. Ale najważniejsze, ze świeciło słońce. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Oj ja też bardzo tęsknię! bardzo, bardzo bardzo! jestem zdecydowanie ciepłolubna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam w ogródku, już witałam się z gąską (czyli wiosną), a tu w nocy spadł śnieg. Ech :(

      Usuń
  9. Jak miło popatrzeć na kwiaty !!! Też wypatruję niecierpliwie wiosny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecywali wielki +, a tu w nocy znowu śniegu napadało :(

      Usuń
  10. Ja jeszcze nie kupowałam pierwiosnków, a tulipany i owszem zawsze to przyjemniej,...zwłaszcza w telewizorni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz jeszcze doszła piękna różowa azalia, którą można podziwiać na moim lalkowym blogu. :)

      Usuń