Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

czwartek, 13 grudnia 2018

ŚWIĄTECZNE ILUMINACJE

          Dziś chcę Wam pokazać świąteczne iluminacje w pobliskim Starogardzie Gdańskim. 




          Choć u nas na wsi też już wiele osób zawiesiło kolorowe światełka, my czekamy do niedzieli zwanej Gaudete, symbolizującej radość. Pewnie i u Was już miasta , miasteczka i wioski rozświetlone blaskiem milionów lampek zwiastujących radość z oczekiwania na najmilsze Święta - Boże Narodzenie.
Za ogrodzeniem stanowisko archeologiczne



                                  Radosnego oczekiwania !

21 komentarzy:

  1. Ale cudnie to wygląda w stolicy tez dużo iluminacji tyle ze jak jest ciemno to ja jestem w domu i nie chce mi sie nigdzie wychodzić ;) a w Starogardzie bardzo lubię sklepik herbaciarnie " filiżanka" mają tam dużo nietuzinkowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywasz w Starogardzie? To do mnie jest rzut beretem, za Stadem Ogierów skręcasz na Pelplin i jest niecałe 3 km. Zapraszam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten świąteczny czas kiedy wszędzie kolorowo:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To taki piękny zcas ..to czas ,ktory nastraja, daje nam dobrą energię..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne magiczne a ja u siebie jakoś nie mogę się wybrać by podziwiać przystrojone miasto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto, te światełka tworzą taką wspaniałą atmosferę i dają zastrzyk pozytywnej energii. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Ależ piękne dekoracje! Aż czuć, że święta się zbliżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te światełka, jest w nic tyle pozytywnej energii. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. To prawda, że nie zazdroszczę tym, co maja okno tuż przy takiej dekoracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie chyba kochamy ten świąteczny bałagan, piękne światełka które są wyjątkowe tylko przez miesiąc bo zaraz będziemy wracać do szarej rzeczywistości - u Ciebie też wiele pięknych dekoracji i różnych figurek które chętnie wszystkie oglądam i podziwiam - serdecznie pozdrawiam Szara Sowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa. Jutro i u mnie rozbłysną światełka przed domem, na razie tylko w środku co nieco świątecznie. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam te rozświetlone ulice :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje! Bardzo mi się spodobała ta choinka z prezentami dokoła. Chętnie bym się ustawiła do zdjęcia w tej ramce:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka bardzo oblegana. A mój post to taka odpowiedź na Twój :)

      Usuń
  10. Uwielbiam oglądać wioski i miasta w tym czasie- kocham takie świecące dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Basiu, że te światełka rodzą radość w sercach, dlatego tak je lubimy. Mają w sobie coś z gwiazdy betlejemskiej. :)

      Usuń