Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

sobota, 20 czerwca 2020

DESZCZYK, DESZCZ, ULEWA

            Zrobiło się nareszcie ciepło, ale za to mokro. Wczorajsza ulewa bardzo mi poturbowała kwiaty. Ale z drugiej strony deszcz jest bardzo potrzebny. Nawet po ulewie, kiedy dziś sadziłam kwiaty, okazało się, że pod centymetrem wilgoci jest sucha ziemia.

                    Zapowiada mi się urodzaj na winogrona. 


                             
                            Pokazują się pierwsze grzyby.




            Po woli doprowadzamy ogród do jakiego takiego porządku.  Co raz więcej kwiatów kwitnie. Tu skrzynia z goździkami.


                  Róże opanowały zbiorniki na deszczówkę.


                  Pszczoły doceniają kwiatową różnorodność.


Maki wabią ogromnymi, czerwonymi kwiatami, pełnymi pyłku.


           Tylko mam problem z piwoniami, mam tyle krzaczków, a zaledwie kilka kwiatków, nie wiem czemu nie chcą mi rosnąć i kwitnąć. 


              Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Miłej niedzieli.

27 komentarzy:


  1. WSPANIAŁE WIDOKI - DZIĘKI ♥

    https://poradnikogrodniczy.pl/dlaczego-piwonia-nie-kwitnie.php

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tam u Ciebie!
    Uwielbiam taką różnorodność w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak w tajemniczym ogrodzie. :) Tylko gdzie panicz Colin i Mary? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te książkę. Może nie ma u mnie w ogrodzie panicza Colina i Mary, za to jest rudzik ;)Gorzej, ze nie chce pozować i zanim capnę telefon to odfruwa. :)

      Usuń
  4. A u nas deszcz nie zna umiaru, prognozy są przerażające! Moje róże zniszczone w wielkim stopniu, a Żabnica straszy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Basiu, tak niedawno przecież powódź zniszczyła Wam ogród i teraz zagraża. Szkoda tych pięknych róż. Może tym razem skończy się tylko na strachu. Trzymaj się :)

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie, zielono i kolorowo! U nas teraz ciągle pada, leje i grzmi, aż nie chce się wychodzić z domu... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dzisiaj nie padało, choć trochę straszyło. Moje petunie podniosły się po ulewie. Życzę słoneczka. :)

      Usuń
  6. Cudnie w ogrodzie Teresko, kwiaty wyglądają dorodnie i szczęśliwie. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród mi zarósł, ledwie daję radę, ale za to kwitnie przecudnie. Pozdrowionka ♥

      Usuń
  7. Piękne ogrodowe ujęcia:))u nas pada bardzo intensywnie od paru dni i niestety już zalewa domy i pola...Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi przykro, mam nadzieję, że bardzo nie ucierpicie. Martwię się o Twój skansen :(

      Usuń
  8. Przecudne, kolorowe kwiaty, uwielbiam taka różnorodność <3 I my mamy co podziwiać i pszczółki i inne zapylacze mają gdzie się pożywić :)
    Pozdrawiam ciepło Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo kwiatów sieje i sadzę z myślą o pszczołach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Piękny ogród. U nas grzmi tylko wieczorami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas fala upałów, już o 8 rano było nie do wytrzymania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękne kwiaty. Zresztą... czy zdarzają się brzydkie?... ;-)
    Super, że przylatują do Ciebie pszczoły.
    Serdeczności, Sowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach śliczne kwiatki! Oby jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń