Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

poniedziałek, 23 stycznia 2023

RĘKOCZYNÓW CIĄG DALSZY

           Choinka już rozebrana, nie doczekała się Gromnicznej. Niestety już opadała i bałam się, że bombki pogubi. W tym roku zbiła się tylko jedna, w dodatku sowa. Nawet nie nadaje się na szklany brokat. Była z bardzo grubego szkła. 

           A ja nadal dłubię zawieszki, będą na następne Święta. Jak Was nie zanudzam to zapraszam do obejrzenia. Na początek  pajac i Mikołaj z wydmuszek.


 


         Gwiazdka witrażyk z papieru i opakowania foliowego od opłatków oraz brokatu.


 Kotyliony dwustronne z krepiny, brokatu i świątecznych pocztówek.


 


 



                Gwiazdka quillingowa z obrazkiem z pocztówki.


             Gwiazdka składana z papieru i  obrazek z Mikołajem.

                  Zawieszki wiktoriańskie z wydruku z brokatem

                                                i piórkami.

To chyba byłoby wszystko jak dotychczas. Pozdrawiam serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana. :) Ten blogger mnie dobija. Przedwczoraj Ci odpisałam, a dziś widzę, że nie opublikował odpowiedzi. :(

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie ozdoby, wtedy choinka, nasz dom jest przepełniony miłością jeszcze bardziej. Nasza choinka jest cała w ozdobach zrobionych przez Mamę i jest wyjątkowa. :) Cudne ozdoby, bardzo miło się je oglądało. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz od lat robiłam i na choince wyglądały ślicznie. Szkoda, że te dawne, robione przez członków rodziny się nie zachowały. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Twoje zawieszki są urocze:)))muszę wypróbować swoje umiejętności:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie. Jestem ciekawa Twoich ozdób. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Śliczne i niepowtarzalne zawieszki, brawo Ty. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wyobraźni będzie niepowtarzalnie. I nieco staroświecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nikt nie będzie miał takich samych, a bardzo lubię wszystko co staroświeckie :)

      Usuń
  6. Takie z wydmuszek robiłam w podstawówce... nostalgicznie się zrobiło. Myślę o wykonaniu na przyszły rok podobnych na piłeczkach pingpongowych albo na styropianowych kulkach, będą trwalsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już nie takie ładne jak na wydmuszkach. Zwłaszcza kulki styropianowe odradzam, próbowałam i nie wyglądały ładnie. Można zdobyć w okolicach Wielkanocy plastikowe jajka, coś jak wydmuszki. Będą lepszym zastępstwem.

      Usuń
    2. A gdyby styropianową kulkę/piłeczkę ubrać w stare rajstopy?

      Usuń
  7. Co za fantazja! Genialne ozdoby w stylu retro, hehe. Świetne. Musze i ja pomyśleć o takich ozdobach. Naprawdę urocze. Ja już zapomniałam o świętach. Jeżdżę z wujkiem na rehabilitację i myślimy o pracach na działce. Nie mogę się doczekać :-) Nawet dostałam prenumeratę działkowca dla nowicjusza ;-)) Wujek każe czytać :-)) uściski Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz znowu rehabilitacje. Mój mąż też się wiosny nie może doczekać i prac w ogrodzie, a ja to nawet znów nasion nakupiłam. Mam zamiar wyhodować granaty, podobno ślicznie kwitną.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Granaty widziałam na Sardynii, rzeczywiście piękne.Tyle, że tam upały są od kwietnia do października :-)No i u nas tak się robi, uch :-)))

      Usuń
  8. Witaj ! Jak ja kocham te zawieszki wiktoriańskie i wszystko dawne, co ma duszę... Przypomina mi to świat dzieciństwa. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi powitać. Nie myślałam, że ręcznie wykonane ozdoby na choinkę zainteresują aż tak wiele osób. To bardzo miłe. Szkoda tylko, że moje wnuczki już wyrosły. Fajnie by było robić je z nimi. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  9. Zbitej sowy bardzo żal, ale wszystko co tworzysz jest wspaniałe i wynagradza stratę. Spodobał mi się zwłaszcza pajac i wiktoriańskie zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, mnie też się podobają i tak sobie pomyślałam, że na jesieni zrobię więcej i wyślę znajomym zamiast kartek świątecznych.

      Usuń
  10. Piękne i oryginalne zawieszki. Widać, że włożyłaś w nie wiele serca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń