Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

piątek, 24 maja 2013

DEKOR Z RÓŻĄ





         Następne białe pudełeczko schabby ozdobiłam dekorem z różą. 


         Niedawno w SH wpadła mi w łapki siateczka za całe 3 zł, a w niej same skarby. 


Były tam foremki do ciastek, takie tradycyjne metalowe, gwiazdki, motylki, pantofelek Kopciuszka. Etui do końcówek woreczka, do zdobienia tortów, wykrawaczki do ozdób i literek z marcepana.  Silikonowe foremki do dekorów, a wśród nich do kamei.
         Foremkę do wykrawania marcepanowych róż użyłam do zrobienia różanych dekorów na pudełka. 


Mniejszą różą ozdobiłam pudełeczko, które wkrótce pojedzie do jednej z blogowych koleżanek. 


Do drugiej pojedzie pudełeczko z gwiazdką. A tajemniczo dodam, że pudełeczka nie będą puste.



4 komentarze:

  1. Wyszły przepięknie:) Podoba mi się w szczególności to z różą. Te foremki - świetna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że od czasu do czasu mam farta. Róże to moje ulubione kwiaty i motyw dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełka. Ale szczęście z tymi foremkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne. Ma się te talenty. :D

    OdpowiedzUsuń