Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

środa, 25 grudnia 2019

ŚWIĄTECZNE ŻYCZENIA




W Dzień Bożego Narodzenia
Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
Zapomnijmy o uprzedzeniach,
otwórzmy pudła słodkich marzeń.
Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
Jak Trzej Królowie z dary swemi
staną cicho za Waszym progiem,
By spełnić to, co dotąd snami.
Ciepłem otulmy naszych bliskich
I uśmiechnijmy się do siebie.
Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
Niech w domach będzie Wam jak w niebie.
 
 
 
Wszystkim czytelnikom mojego bloga przesyłam
życzenia
Wesołych Świąt!  

11 komentarzy:

  1. Tobie również miłego świętowania:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Teresko. U nas naprawdę było serdecznie, wesoło i życzliwie. Moja mama, jedyna w rodzinie opowiada rodzinne historii i tym razem opowiadała o moim pradziadku, który był zesłany na Sybir i opowiadał jak tam żył. Podobno zawsze opowiadał śmieszne historie np. pobił się tam ze Stalinem i był silniejszy, a przed śmiercią zastanawiał się czy Stalin go wpuści do Nieba . Pradziadek żył 88 lat. Brał udział w wojnie rosyjsko-japońskiej. Dobrze wiedzieć. Mój syn, oniemiał,hehe . Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie, Tereniu, życzę z całego serca wesołych i spokojnych Świąt w gronie rodziny i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie! Niech to będzie dla Ciebie i Twoich bliskich cudowny czas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne bombeczki i figureczki, serdecznie pozdrawiam Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo Tereniu. Ja też z okazji świąt chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze. Niech nowo narodzone Dzieciątko nie szczędzi Tobie i Twoim najbliższym swoich łask i niech nieustannie otacza Was swoją opieką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego po świetach
    Szczęśliwego NOwego Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani serdecznie dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń