Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

poniedziałek, 3 sierpnia 2020

RAJ WE FRANKU

         
                                                   Bramy Raju

                  Idąc za ciosem, chcę Was zachęcić do obejrzenia ogrodów pokazowych Raj w miejscowości Frank, niedaleko Starogardu Gdańskiego. Co prawda zdjęcia nieco już przestarzałe, bo chyba z 2017 r. Teraz jest o wiele bogaciej. Znajdziecie tu ogrody historyczne, wiejskie, małą architekturę ogrodową, mini ZOO ze zwierzętami typu kózki, króliczki i drób ozdobny, palmiarnię, ogród kaktusowy, orientalny, miejsce zabaw dla dzieci i inne atrakcje. Ponadto duże centrum ogrodnicze oferujące sadzonki roślin i dekoracje ogrodowe. Przygotujcie się na spam zdjęciowy. :)

Ta dama była dzisiaj Waszym przewodnikiem ;)



                               Sowa, co prawda nie szara, ale zawsze.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie miejsca, ale zaledwie dwa zdjęcia mi się otwarły, ot internet na wsi, a przecież światłowody są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wina tego nowego interfejsu do wrzucania postów. Zdjęcia pokazują się duże, choć wymiarowo są takie same jak poprzednio. Może trzeba jeszcze raz spróbować. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. No to jadę, tylko termin wynaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wybieram raz jeszcze w tym roku, głównie po roślinki.

      Usuń
  3. Fantastyczne miejsce:))jest gdzie wypocząć i co podziwiać:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i okolica ciekawa do zwiedzania i wypoczynku, blisko Borów Tucholskich i mnóstwa jezior. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ciekawe miejsce, choć z pewną dozą kiczu. :)
    Nada się jednak w sam raz na sesje lalkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała uczta dla oczu!
    cudpwne miejsce dla lalek!
    i właśnie tak zawsze sobie
    Ciebie wyobrażałam, o Sówko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak daleko, ale zapisuję to miejsce do odwiedzenia, bo jednak raz w roku kręcę się w tych okolicach. Miejsce świetne, inspirujące, relaksujące, a nawet romantyczne. hehe Ilość zdjęć mnie ucieszyła, przemiło było popatrzeć. :) Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wnętrza ogrodowe są tak różnorodne, że pewnie każdy znajdzie coś dla siebie. Dlatego warto zobaczyć. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. wow, robi wrażenie :-)) najbardziej mi się podobają Bramy Raju, hehe Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściciele maja zacięcie artystyczne i zapraszają rożnych twórców na plenery. Ta stara furtka pomalowana w kwiaty bardzo mi się podobała, taka swojska. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jaka szkoda,że to jest tak daleko. Jest tam wszystko, co kocham. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dziś powtórnie. Choć raczej powinna napisać, że po raz trzeci. I przyznam, że jestem rozczarowana. Fontanny nie działają, nie ma motylarni, nie ma papug, jedna wyleniała koza i jeden królik. Za to sklep bardzo okazały i kupiłam nieco roślinek w przystępnej cenie.

      Usuń
  9. Miejsce piękne i z przyjemnością obejrzałam fotki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tam pięknie! Szkoda, że tak daleko.

    OdpowiedzUsuń