Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

wtorek, 27 lipca 2021

TOSIA PAZURKOWSKA

         Od soboty mamy nowego domownika.  Przedstawiam Wam , Antonię Pazurkowską. Vel Antosia, vel Tosia, a czasem Tosieńka. Rozkoszna koteczka z mniej rozkosznymi pazurkami. 


          Miały być dwa kocurki, długowłose, ale natura rządzi się swoimi prawami i jest jedna Tosia, krótkowłosa. Tosia należy do sławnej rasy "Łowczy kociewski" ;) I proszę nie sugerować, że jest zwykłym dachowcem ;)


       Jest bardzo dystyngowaną panną, bardzo szczupłą, niebieskooką. Uwielbiającą jaskrawe kolory, zwłaszcza pomarańczowy, żółty, czerwony i zielony. 

           Na razie mamy z Tosią sto pociech i kłopotów, ale już się do nas przyzwyczaiła. Najchętniej zasypia na kolanach, albo w takich śmiesznych pozycjach na fotelu.


          Oczywiście Tosia będzie teraz często gościć na blogu i wtrącać swoje trzy grosze.

16 komentarzy:

  1. Cześć Tosiu! Jesteś uroczym kociakiem, który nie tylko zdobył serce Sówki, ale teraz zdobywa serca innych internautów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobywczyni serc broi ile się da. Az zdjęcia są całe rozmazane ;)

      Usuń
  2. Słodziutka i obdarzona bardzo ładnym futerkiem. Pogłaszcz ją ode mnie za uszkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosieńka. Taka malusia i śliczna. Już ma następną fankę, w mojej osobie.
    Przypomniało mi się, jak to moje dwa rozrabiaki do mnie trafiły...Klara miała 8 tygodni, a Totek 5. Też były takie słodkie, a teraz już dorosłe koty, nie mniej słodkie i kochane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest maleńka, ale myślę, że przy jej apetycie szybko urośnie. Zwłaszcza w szerz ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak i straszna psotnica. :) Za to urocza, gdy śpi. :)

      Usuń
  5. Tosia jest urocza:)))Pozdrawiam i głaski dla kici przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy z nie brój, żarłok i śpioch. W tej kolejności. Głaski przekażę.;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Śliczna koteczka! Nie dziwię się, że podbiła twoje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna, ale psotna. Najpierw nabroi, a potem patrzy tymi swoimi okrągłymi oczkami ;)

      Usuń
  7. haha Jak super nazwana. :))) Mega się cieszę, Tosia ma kochany domek i jest taka urocza. Na tym ostatnim zdjęciu, aj no rozczula na maksa, mega słodzinka. Cieszę się, że często będzie na blogu się pojawiać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chwaliłam to CUDO na FB :-) Widać, że dziecko, skoro zasypia w takich pozach... Niech się chowa zdrowo i trzyma blisko domu.

    OdpowiedzUsuń