Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

poniedziałek, 25 marca 2013

WIELKANOCNE ZAWIESZKI




         Witam wszystkich cieplutko. Wiosna za nic nie chce przyjść. Już zastanawiam się dlaczego? Może się obraziła? A tu święta za pasem, a brzózki ani drgną, czy się rozwiną do Wielkanocy? Włożyłam do wazonów i mam nadzieję. Tymczasem bezlistne gałęzie przystroiłam  shabby zawieszkami. Miałam jedną taką drewnianą w jakieś egzotyczne kwiaty i postanowiłam przemalować, jak zwykle w leniwym stylu. Ale cóż to jest jedna? Postanowiłam resztę dorobić. Nie miałam cienkiej sklejki więc użyłam grubego kartonu.
         Wycięłam kształt jajka, pomalowałam białą farba akrylową i  nakleiłam dekoracje.


         Znalazłam na google obrazki zajączków do kolorowania, wydrukowałam na papierze śniadaniowym, wycięłam i przykleiłam na mokrą farbę. Otworki zrobiłam cerówką i przeciągnęłam kordonek. Ot i gotowe.


         Skończyłam też młynek, ozdobiłam drukowanym szyldzikiem wg sposobu jak wyżej. Teraz prezentuje się tak.


3 komentarze:

  1. Świetne zawieszki. :) Młynek prezentuje się świetnie z tym napisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Młynek jest super. No i fajny pomysł na te zawieszki.

    OdpowiedzUsuń