Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

wtorek, 28 kwietnia 2020

WRACAMY PRAWIE DO NORMALNOŚCI

           Staram się bez potrzeby nie wychodzić do miasta. Jeżdżę dwa razy w tygodniu na zakupy. Cieszę się , że mieszkam na wsi i po ogrodzie mogę spacerować bez ograniczeń i bez maseczki. Tym bardziej, że mam kłopoty z oddychaniem przez maseczkę i potem ostre bóle głowy.




           Jednak bardzo mi brakowało ulubionych rozrywek - polowań w SH, graciarni i giełdzie. Dlatego bardzo się ucieszyłam, że od wczoraj moja ulubiona graciarnia jest otwarta. Dziś udało mi się upolować sukienkę dla dużej lalki i dwie duże metalowe pisanki.


           A już straciłam nadzieję, że w tym roku powiększę kolekcję. Oba jaja są otwierane, mają około 15 cm długości. Niestety nie są sygnowane. Za to w super stanie, bez żadnych uszkodzeń farby. Sukienka wyprana suszy się, więc pokaże innym razem. 
U nas straszna susza, nadal mimo zapewnień meteorologów nie pada. Martwię się o  ogród, oszczędzamy wodę jak się da, tę od płukania naczyń używam do podlewania kwiatków. 


            Zdaje się, że ktoś się schował w tulipanach. Jeśli chcecie zobaczyć kto, zapraszam na bloga lalkowego, sesja w ogrodzie.
 
 

15 komentarzy:

  1. Ale super,że masz ogród i takie piękne wiosenne kwiaty. Dziś u nas pada troszkę, to mam nadzieję,że drzewa się ucieszą i reszta też , ale kwiatuszka ktoś podleje, a drzewa marnieją, biedaki. Ja na balkonie sobie siedzę, to gipsówkę dokupiłam , białą i fioletową, jakie to ładne :-))) uściski :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że odrobinę popadało, ale przydałoby się więcej. Pozdrowionka :)

      Usuń
    2. u nas od poniedziałku pada :-)))

      Usuń
  2. Moja ulubiona graciarnia też już otwarta:))ostatnio kupiłam retro parasol przeciw słoneczny i kilka innych drobiazgów:)))pisanki śliczne zakupiłaś:)))u nas dzisiaj zaczęło padać:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas padło do południa, a teraz czekamy na jeszcze :) Pozdrawiam serdecznie . :)

      Usuń
  3. Ja też nie byłam w mieście od wieków.Zakupy robie w wiejskim sklepiku, ale czasami poszłabym i ja do graciarni!
    U nas też susza, rolnicy mają tzw. szpilki do podlewania plantacji truskawek, więc będzie wielki problem z wodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jakby sprzysięgło się przeciw nam. Oszczędzam wodę jak mogę. Ponieważ zmywam ręcznie, to wodę od płukania naczyń używam do podlewania. Dziś padało do południa, ale deszcz był bardzo drobny. Zbieramy deszczówkę z dachu, ale w zbiorniku ledwie dno zakryte. Mam nadzieję, że jeszcze popada. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Mieszkam w mieście, ale i tak nie chodzę po sklepach. Zresztą i tak większość jest zamknięta. Śliczne pisanki. U nas po kilku dniach suszy przyszła burza z piorunami i przez dobrą godzinę padało i w środku dnia było ciemno niczym w nocy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę deszczu, u nas był taki kapuśniaczek, że dziś śladu nie ma :)

      Usuń
  5. Takie to dziwne czasy mamy....trzeba nam to przeczekać choć coraz więcej rzeczy brak mi najbardziej spotkań...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, teraz doceniamy bezpośredni kontakt z drugą osobą.

      Usuń
  6. Wczoraj u mnie większą część dnia padało. Ale to kropla w morzu.
    Coś mi niestety mówi, że to rozluźnienie restrykcji nie wyjdzie nam na dobre, ale też z utęsknieniem czekam na koniec pandemii.
    Jajeczka bardzo ciekawe, a tulipany mają śliczne kolory. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiam, jednak dalsza całkowita izolacja to będzie nie tylko katastrofa gospodarcza, ale pociągnie za sobą falę depresji i innych chorób psychicznych.

      Usuń
  7. Piękne pisanki upolowałaś. Szkoda,że nie mam w pobliżu takiego sklepu. U nas też susza. Wczoraj spaďło trochę deszczu,a dziś już nie ma po nim śładu. Ja zbieram wodę po płukaniu warzyw i podlewam krzewy. Pozdrawiam serdecznie☺☺

    OdpowiedzUsuń
  8. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń