Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

środa, 30 maja 2018

KILKA SKROMNYCH DEKORACJI

        Sezon I Komunii się praktycznie skończył. Ja jednak nie znalazłam czasu, aby przedstawić Wam kilku prostych i bardzo skromnych dekoracji, które przygotowałyśmy z córką, na Przyjęcie młodszej wnuczki.
Podział był taki, że córka, która skończyła florystykę, zajęła się kwiatami, a ja resztą.
Nie miałyśmy wiele miejsca, więc i dekoracji też nie ma zbyt wiele. Może komuś na przyszłość posłużą jako inspiracja. 
       Wianek z mirtu i gipsówki
            


          Bukiet z kaliny i margerytek z naszego ogrodu, przybrany bluszczem i gipsówką.

     
           Dekoracje w kieliszkach nazwane "Deser lodowy"







        Krzesło dla  Amelki, jako pokrowca użyłam starego becika
 
                      
                                          Świeczniki

Widok stołu



28 komentarzy:

  1. Beautiful decorations! I like the flowers and the wreath very much, and also the chair decoration, it's lovely! I bet that the communicant had a wonderful day :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You for a nice comment. I'm glad You like it. Have a nice weekend. :)

      Usuń
  2. Cudowne, klimatyczne i wyjątkowe dekoracje.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że zdobyły Twoje uznanie. :) Udanego weekendu :)

      Usuń
  3. Aż mi się łezka w oku zakręciła. Wspomniałam komunię mojego syna, która odbyła się kilka lat temu. Wtedy zrobiłam bardzo podobne do Twoich i Twojej córki dekoracje. Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie proste i skromne według mnie bardzo pasują do I Komunii. :)

      Usuń
  4. Obie spisałyście się pięknie. Bardzo ładne dekoracje, śliczne bukiety i ten czarujący wianek. Pięknie.

    Pozdrawiam Was, życzę radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wianek jeszcze ładniej wyglądał na głowie Amelci, ale mamy zasadę nieupubliczniania zdjęć dzieci z naszej rodziny. :)

      Usuń
  5. Dekoracje piękne i bardzo delikatne:)))takie podobają mi się najbardziej zwłaszcza z okazji komunii:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Zasyłam moc gorących pozdrowień. :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne dekoracje. Takie subtelne. Takie lubię najbardziej. Obie spisałyście się na medal. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo białych kwiatów o tej porze roku. Bardzo je kocham.
    Kieliszki niesamowite - prosty pomysł, a jaki efektowny. Bajka!
    Szkoda, że w moich czasach, jakoś nikt nie myślał o takich dekoracjach...
    Pozdrawiam Was serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy.
      Jeśli chodzi o dekoracje, to i "za moich czasów nikt sobie nimi głowy nie zawracał". A my lubimy kwiatowe dekoracje. Te Lodowe desery jakoś tak wyszły, bo zostało trochę kulek kaliny od bukietów , którymi przystrajałyśmy dom. Mam dużą stara kalinę przed domem. :)

      Usuń
  8. Wszystko takie zwiewne i delikatne.... Piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten wianek komunijny! Na dziecięcej główce z pewnością wyglądał zjawiskowo! A i dekoracje przykuwają uwagę - skromne, a za razem piękne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Wianek na główce rzeczywiście wyglądał pięknie. :)

      Usuń
  10. Piękne dekoracje, ale najbardziej przypadł mi do serca wianuszek- cudo, skromny i przepiękny. I jak się mają do tego te sztywne sztuczności???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę córce, bardzo się ucieszy, że podobał Ci się wianek. :)

      Usuń
  11. Takie proste dekoracje są najładniejsze. Dużo lepsze niż jakieś wymyślne i nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne. Masz talent Sówko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń