Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

czwartek, 12 października 2017

GDY ZA OKNEM SZARUGA





     
Nowy nabytek z SH drewniany świecznik
      Drugi tydzień przymusowego tkwienia w domu. Jest już dużo lepiej, ale pozostało osłabienie. Za oknem jesień w swoim najbrzydszym wydaniu. Szaro, buro i ponuro. Codziennie pada. Niektóre ptaki już odleciały, inne szykują się do odlotu.
      Przez te deszcze nie udało mi się nawet zgromadzić odpowiedniego materiału roślinnego do jesiennych dekoracji. Sytuację ratują trochę stare zapasy i wrzosy w doniczkach. Wczoraj odnawiałam wyschnięte tykwy z ubiegłych lat, malując je na biało. Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, robione przy lampie błyskowej. 
Jak prawdziwe
Żółty pojemniczek z SH
Cukinia udaje dynię
Maryjka doczekała się Dzieciatka
Zdjęcie wrzosów zrobione jeszcze we wrześniu
Moja mała kolekcja kluczy
Ostatnie róże
 
zielona hortensja

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że jeszcze będzie ta obiecywana pogoda i będę mogła cieszyć się jesienią także na zewnątrz. :)

      Usuń
  2. Pięknie to poczyniłaś Tereniu! Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Już się nie mogę doczekać końca "kwarantanny";)

      Usuń
  3. śliczne jesienne kompozycje, zycze szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że wróci pogoda i zdobędę więcej materiałów do dekoracji.

      Usuń
  4. Kolorowa jesień u Ciebie.
    Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła nacieszyć się jesienią. :)

      Usuń
  5. ile pieknych zdjec. Ach ta jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje dekoracje jesienne:)))u nas pogoda ostatnio bardzo ładna:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie właśnie za oknem leje i wieje. Z utęsknieniem czekam na zmianę pogody.

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że tak piękna jesień w domu pomaga nabierać sił :-) dziękuję Ci za serdeczne słowa:-) To się na pewno wszystko spełni bo taka jest moc szczerości, hehe Też Ci życzę wszelkiej pomyślności na zawsze, Tereniu, czyli tej w sercu i w głowie :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko. Nie ma dnia, żebym o Tobie nie pomyślała. Rano jak się budzę to Jajołek siedzi przy łóżku, a wieczorem to wiesz, przypominam Górze o Tobie.:)

      Usuń
  8. Och, Tereniu, pogoda na prawdę nas nie rozpieszcza. Ale wiesz, jakoś tak od razu piękna polska jesień weszła do mojego serca, kiedy weszłam na Twojego bloga i zobaczyłam dekoracje. Wspaniały pomysł Kochana, mimo że materiały nie są najnowsze. Dużo zdrowia życzę na ten deszczowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Mam nadzieję, że od jutra troszkę słońca nam zagości, bo sama witamina D w kapsułkach nie wystarcza. :) Miło mi, że Ci się dekoracje podobały.

      Usuń
  9. Piękna jesień u Ciebie w domku na pewno pomaga znosić lepiej paskudztwo za oknem :/
    Zdrówka życzę całych oceanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Już czuję się dobrze i wracam jutro do pracy. Mam nadzieję, że od jutra także na zewnątrz zapanuje i u nas złota polska jesień. :)

      Usuń
  10. Wracaj do zdrowia Szara Sowo - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szaruga jest i u mnie. Deoracje urocze, cukinia i u mnie robiła za dynie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te okrągłe cukinie, ale wszystkie dyniowate są bardzo dekoracyjne, np. małe patisony czy tykwy. Im mniejsze tym fajniejsze.

      Usuń
  12. Bardzo fajne dekoracje, energetyczne w przeciwieństwie do aury za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moją uwagę zwróciły klucze -
    podczas porządków w archiwum
    natknęłam się na spore a już
    bezdrzwiowe klucze - mogłyby
    skończyć na śmietniku - jednak
    wolałam znaleźć im dom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znalazłaś?
      Bardzo żałuję, że nie mam klucza od domu babci, jak zmieniali zamek na nowoczesny, to pewnie wyrzucili.:(

      Usuń
    2. dom znalazłam - Szydełeczkowo ♥
      fascynują mnie mechanizmy zegarów,
      zapadkowe zaś zamki również potrafią
      połaskotać wyobraźnię :)

      Usuń
  14. Cudowne,jesienne dekoracje:))

    OdpowiedzUsuń