Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

czwartek, 5 kwietnia 2018

ZAMIAST DONICZKI

    


     Internet to skarbnica interesujących i inspirujących pomysłów z różnych dziedzin życia.
         Tym razem spodobały mi się nietypowe pojemniki do sadzenia kwiatów. Zdjęcia z sieci.


          

          



          Używając przedmiotów , zdawałoby się niemających nic wspólnego z kwiatami można stworzyć niebanalne dekoracje.
         Spróbowałam i ja. Oto kilka kwiatowych dekoracji  nie w doniczkach.










         


                                 Jak Wam się podobają?

23 komentarze:

  1. Śliczne dekoracje.:) Twoje bardziej mi się podobają niż te z internetu, widać że włożyłaś w ich tworzenie serce. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają...
    Ja mam stary czajnik przerobiony na doniczkę, też fajnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku chcę trochę poszaleć w ogrodzie i myślę, że czajnik to fantastyczny pomysł. :) Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Świetne pomysły, szczególnie ta waza mnie urzekła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie będzie waza, jutro kupuję bratki :)Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. Kalosze mnie "powaliły" hehe Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, muszę wykombinować jakieś fajne do mojego ogrodu. Buziaki :)

      Usuń
  5. a uwielbiam wsadzać kwiat do filizanek , starych czajników , słoików ,kubków lubię takie różnorone naczynia , a kalosze widziałam w nich cały ogród na Litwie ;) jeszcze buty i jeansy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba staję się fanką takich pomysłów. Pozdrowionka :)

      Usuń
  6. Świetne pomysły, a kalosze chyba najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się podobają, mam na nie wielką ochotę. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  7. Dekoracje śliczne zrobiłaś:))ja też bardzo lubię kwiaty w takich niezwykłych osłonkach:))najczęściej są to stare przedmioty codziennego użytku:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku w moim ogrodzie i na tarasie będzie ich sporo. Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  8. Śliczne dekoracje. Aż trudno uwierzyć w to, że takie cudeńka można wyczarować ze zwyczajnych przedmiotów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Masz świetnie pomysły. Mnie bardzo przypadły do gustu kalosze:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, durszlak jest świetny ale nie mam takiego:( a w wazie na zupe często ukłądam bukiety ze świeżych kwiatów, zwłaszcza róże pięknie się prezentują:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie ciekawe i radosne
    ale to kociambry z butelek
    zdobyły mnie na maksa!

    Twoje słoneczne propozycje w
    postaci czajniczko-konewki i
    filiżanki - poprawiają humor ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham różne pojemniki na kwiatki! Zwłaszcza takie pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W porcelanowej wazie i imbryku - także u mnie rosną, ale kalosze???? Może i moje na coś podobnego przerobię? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze internetowe inspiracje wykorzystałaś w praktyce. Kwiatki wyglądają pięknie! U mnie niestety często kończy się na przeglądaniu obrazków w sieci. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. 22 year-old Sales Associate Thomasina Becerra, hailing from Swift Current enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Tai chi. Took a trip to Yin Xu and drives a Jaguar D-Type. odwiedzic ich strone internetowa

    OdpowiedzUsuń