Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

piątek, 27 kwietnia 2018

ZIELONO MI

           Najmilsze są niespodzianki. Jedna taka czekała mnie w Rossmanie. Wielkanoc minęła i praktycznie o ozdobach wielkanocnych już zapomniałam. A tu w jednym z trzech sklepów w naszym mieście natknęłam się na przedziwną przecenę świątecznych ozdób - 0,29 groszy za sztukę. Bo były to ostatnie sztuki. Kupiłam kratkę na jajka, dwie podstawki na jaka z zajączkiem, mini zestaw sól+pieprz -  pisanka, zawieszki drewniane zajączki i zawieszkę porcelanową z zajączkiem. Ucieszyłam się bo wszystko w kolorze jasnej zieleni, pasujące do mojego zajączka i kurczaka. W końcu za rok znów będzie Wielkanoc.


         Z tej zieloności wpadłam też na pomysł, żeby obdrapane ceramiczne doniczki pomalować na jasną zieleń.


      I w ten sposób po obu stronach okna na parapecie króluje zieleń.

 

23 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają ozdoby w takim komplecie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zielony kolor! Pod każdą postacią...
    Fajne zdjęcia! Ta odbita w szybie osoba to, jak mniemam, Szara Sowa we własnej osobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki autoportret w tle ;) Robiąc zdjęcia nawet nie widziałam, że się odbijam w szybie :)

      Usuń
  3. Piękne połączenie zieleni z fioletami. Pozdrawiam Panienkę z okienka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką farbą pomalowałaś zewnętrzne donice?
    Dobry zakup, rok minie szybciutko i będziesz mieć piękne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donice malowałam farbą akrylową do drewna i metalu. Ale praktycznie można nią pomalować i gliniane doniczki. Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Fajne rzeczy udało Ci się kupić za małe pieniądze:))piękna zieleń:))super pomysł na doniczki:))Pozdrawiam serdecznie i miej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mogę wyjść ze zdumienia, zwłaszcza, że w dwóch pozostałych sklepach przeceny nie było. Kocham farbę akrylową, bo można nią pomalować prawie wszystko. Miłej Majówki :)

      Usuń
  6. Dzięki pomalowaniu doniczek na zielono wyszedł Ci bardzo piękny efekt! Wręcz nie mogę oderwać od nich oczu. Cieszę się, że udało Ci się nabyć świąteczne ozdoby po tak niskiej cenie, bo te podstawki na jajka z zajączkiem są bardzo ładne. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. ceramiczna jajeczna patera
    zachwyciła mnie już wcześniej
    w sklepach - fajnie, że masz
    ją w takich okolicznościach :)

    i ja jestem fanką zieleni cały
    rok, stąd ta barwa obecna jest
    i w mym domku - ściany, leżak,
    kilka eszewerii wiecznie zielonych:)

    super było ujrzeć Cię za aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że to nie było lustro ;)
      Jestem wielbicielką większości odcieni zielonego, od delikatnych groszków i mięt do ciężkiej zieleni malachitu. Wiosną oczywiście bardziej pasują te jasne delikatne. Udanej Majówki :)

      Usuń
  8. W naszym Rossmanie, nawet w pełni sezonu, nie było takiego wyboru!
    Ale i ja, załapałam się na 2 rzeczy z przeceny: przezroczyste jajka z kogutkiem i kolorowymi kulkami wewnątrz- słodki kiczyk do zawieszenia, a także ceramiczna zawieszka z biegnącym zajączkiem.
    Nabyłam to wszystko, właśnie na zasadzie: za rok też będzie Wielkanoc :-)
    Oby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na 100% :) Jajek z kogutkiem u nas nie było, ale była ta zawieszka z biegnącym zajączkiem, i pobiegła do J.D. To zaledwie druga przecena w Rossmanie (nie liczę kosmetyków)na którą się załapałam.:)

      Usuń
  9. Ale świetne zdobycze z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, pięknie, zielono, wiosennie u Ciebie. :-) Uściski gorące z Warszawy przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie to wygląda, tak radośnie, wiosennie. Pewnie tak przyozdobione okno poprawia nastrój. Bardzo mi się podoba, taka zieleń jest prześliczna. :))) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Nie wiem czemu, ale kocham doniczki. I osłonki na doniczki. Szkoda tylko, że posiadam mało kwiatków, bo bym chyba wszystkie wykupiła. :)

    OdpowiedzUsuń