Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

czwartek, 28 marca 2019

NA WIOSNĘ KWIATKI ROSNĄ





       Oj, zaniedbałam Graciarnię. A wszystko to przez lalkowy projekt z ludowymi strojami. 



         A tu wiosna. W ogrodzie robi się zielono nie tylko za sprawą trawy przetykanej stokrotkami.


                                            Cebulicami


                                             Fiołkami


                          Ale krzewy już wypuściły listki


                            Ba nawet paki kwiatowe


                                    A dereń to już kwitnie


            Niektóre kwiaty już nawet przekwitają i tylko na zdjęciach zachowały piękny wygląd.


            Najlepiej trzymają się żółte krokusy , a jeden to nawet ma lokatora. ;)


               Praktycznie to ogród zdominował niebieski kolor cebulic i puszkinii, choć są też i białe.

Nawet hiacynty już się pojawiły.


          Ale najładniej to chyba w ogrodzie wyglądają koty. Koty sąsiada, które zaanektowały nie tylko nasz ogród, ale także nas i traktują jak swoją własność. ;)

        
          Pozdrawiam Was wiosennie. I wybaczcie, jak znów pochłonie mnie lalkowy projekt. :)



 




 

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie pięknie wiosnę widać:))u nas jeszcze zimno bardzo:))koty są urocze:)))lalkowy projekt podglądam i podziwiam:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest najcudowniejszą porą roku. Co dzień znajduję coś nowego. Dziś stadko zięb przyleciało. Fajnie je oglądać w takiej gromadzie, bo później to już raczej pojedynczo. Pozdrawiam cieplutko i słonecznie :)

      Usuń
  3. Ślicznie u Ciebie, a kociaki przesłodkie.:) Od razu widać, że dobrze im u Was.:) Lalkowy projekt to prawdziwy majstersztyk, jestem ciekawa kolejnych stroi. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociska są paskudne i tylko się wylegują na słoneczku, a w przerwach brudzą mi okna. No dobrze, w tym roku nornice jeszcze nic nie wyżarły =^^=. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ślicznie u Ciebie, Tereniu. Koty urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają moje kwiatki i kociska sąsiadów ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Lalkowy projekt rewelacja, nic dziwnego, że Cię pochłania bez reszty. Dobrze, ze taka kwitnąca wiosna u Ciebie i kocurki się wygrzewają na słonku, uch, cudnie, może i ja się wybiorę na działkę w końcu. dziś już było cieplej. Uściski wiosennie radosne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się, wybierz. Na weekend zapowiadali ładną pogodę :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Jaka śliczna kolorowa już wiosna u Ciebie. I nawet hiacynty już takie duże :)) U mnie dopiero wyłażą z ziemi same czubeczki.
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już dziś zakwitły żonkile, wczoraj były tylko pączki.

      Usuń
  7. Piękną masz wiosnę w ogrodzie wraz z kotami sąsiadów ;-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociska bardzo wiosnę doceniają, cały czas wylegują się w słońcu.

      Usuń
  8. Wspaniała wiosna do Ciebie zawitała, tyle kolorów! U mnie też powoli wszystko rośnie i się rozwija, też jest kolorowo i pięknie! ♥ Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam. Wiosna to najpiękniejsza pora roku. Wczoraj odwiedziło mnie stadko zięb. :)

      Usuń
  9. ... na tle Twojego mój ogród jest opóźniony w rozwoju , zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, dwa, trzy dni ładnej pogody i u Ciebie wszystko rozkwitnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ależ u Ciebie pięknie i wiosennie. Aż miło przebywać w takim ogrodzie, tak więc wcale się nie dziwię, że kociaki tak dobrze się w nim czują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś było wprost cudownie 17 stopni, trawa zrobiła się fioletowa od fiołków i zakwitły pierwsze żonkile.pozdrawiam bardzo wiosennie. :)

      Usuń
  11. Mogę tylko pogratulować kolorowej przyrody :-) Kiedyś miałam te wszystkie gatunki... Koty w skrzynce i ja "przerabiam". Mają za nic zielonych mieszkańców ziemi, he, he.
    Dobrze, że bywają w życiu takie pocieszne momenty. Dzięki nim, łatwiej dźwigać całe to uboczne piekiełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w tej skrzynce, to Inka nie bez powodu się wylegiwała, zauważyłam pierwsze listki kocimiętki :)

      Usuń
  12. Piękna wiosna. Zwierzęta cudne
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś sadziłam bratki i znowu zauważyłam nowe roślinki. A kociska, to nic nie pomagają tylko broją ;)

      Usuń
  13. Lalki w ludowych strojach wyglądają cudnie - masz u siebie dużo roślin - zrobiło się zimno i w ogrodzie nic mi sie nie chce robić - pozdrawiam Szara Sowo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Właśnie przyniosłam pranie z ogrodu, zimno straszliwe, a tu wszystko kwitnie. Meteo straszy śniegiem, a u mnie tego tyle, że nie mam sposobu zabezpieczyć. Zresztą w ubiegłym roku najbardziej ucierpiały te rośliny, które stykały się z okryciem :( Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  14. Az chce sie zyc jak ta wszystko rosnie dookola <3 <3 A panny w strojach regionalnych sa cudowne <3 Pieknie Ci wychodza <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiatki! A Inka taka słodka!

    OdpowiedzUsuń