Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

niedziela, 4 lipca 2021

MANIA MANIA

 Mania mania czy też mienia z cyklu wicie, rozumicie.

        Pod wpływem naoglądania się cudów na różnych blogach i fejsbukach zaczęłam zbierać broszki. 

 


                      Najpierw te imitujące cenne klejnoty,

 


                            potem dziecięce z czasów PRL,

 


                   a ostatnio wszystkie, które mi się spodobają.


 

         Wiadomo broszka mała rzecz, wiele miejsca nie potrzebuje, a można nią ustroić i siebie, i lalkę, a nawet udekorować toaletkę.


 

          No i nazbierało mi się spore pudełko. Już pełne i trzeba jakieś nowe zorganizować.  To się trochę pochwalę moimi cudeńkami.


 





 

       To taka skromna część zbiorów, ale nie wszystko jeszcze sfotografowałam.

13 komentarzy:

  1. No, jeżeli to tylko skromną część zbiorów, to zastanawiam się, ileż jeszcze cudowności masz w swoim pudełku.
    Wszystkie broszki są śliczne, ale najbardziej podobają mi się te przedstawiające zwierzątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że w serii zwierzęta bardzo mnie rozśmieszyły broszki - złota krowa (ma nawet wymiona) i świnka z zaznaczonymi częściami mięska.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wszystkie przedmioty to zawsze jakaś część historii. Broszki należą do najmilszych wspomnień ( przeważnie).

      Usuń
  3. O jejku jakie piękne:)))spora kolekcja:)))ja uwielbiam broszki też już mi się trochę nazbierało:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broszki to świetny przedmiot di kolekcjonowania, bo mało miejsca zajmują. Przy okazji pokaz swoje skarby . Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Świetna kolekcja! Dobrze rozumiem, też mam chciejstwo do wielu rzeczy. Kiedyś chciałam zbierać broszki w kształcie owadów, ale się powstrzymałam, bo gdybym zaczęła, to nie mogłabym skończyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dziś doliczyłam się 110 broszek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A wiesz Tereniu że to fajny pomysł i sympatyczne zbiory, bo można je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń