Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

sobota, 10 lipca 2021

PO DESZCZU

         Nareszcie i u nas popadało.  Temperatury stały się znośniejsze. Cały ogród odżył i ja też, bo mój kręgosłup odpoczął od dźwigania konewek z wodą. To coś w kratkę to zbiornik na deszczówkę.


 Wszędzie rozkwitają kwiaty. Róże rozwijają nowe pąki.


 

 



                                   Rozkwitają lilie i liliowce


 





 

                                   I wiele innych kwiatów.

                                              Fioletowe


 


 

                                                    Żółte


 


                 Pomarańczowe, różowe, w kropki i w paski.


 




               Nie myślcie jednak, że mam same kwiatki, jest, a raczej będzie co przegryźć.


 



 

       Mieliśmy, mimo deszczów bardzo pracowity tydzień. Nasza studnia doczekała się nowej pokrywy.


 A ja dostałam prezent od mojego M. Ławeczkę pod orzechem.


          Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłej, pogodnej niedzieli.

18 komentarzy:

  1. Piękny ogród i super miejsce do odpoczynku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zakwitły kwiaty w ogrodzie. Cudo po prostu. Super, że macie ławeczkę by odetchnąć od upału. Uściski serdeczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyła mi się taka mała ławeczka, żebym mogła przestawiać.Jest dwuosobowa. Mamy też duże ławki, ale są ciężkie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Nareszcie roślinki odżyją. Bardzo lubię liliowce.A ławeczka- marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię, zwłaszcza, że to kwiaty samoobsługowe. Te pomarańczowe pod płotem rosną już ze trzydzieści lat i co roku niezawodnie kwitną. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Pięknie ożył Twój ogród:)))ławeczka urocza:)))u nas wciąż upalnie i burzowo...Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My troszkę odpoczęliśmy od upału i ogród naturalnie podlany. Dziś był pierwszy dzień bez deszczu, za to temperatura całkiem znośna.Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Macie piękny ogród, Tereniu. A w ogrodzie pracy nigdy nie brakuje.
    Życzę pięknej pogody, w nocy deszczu, w dzień słoneczka i dużo odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. W ogrodzie praca nie ma końca, ale za to miło wieczorem usiąść na ławeczce i podziać , wąchać, i słuchać ptaków. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  6. Ileż tu wspaniałych kwiatów! Raj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ogród! Róże masz prześliczne. Ławeczka w cieniu orzecha pozwoli schować się przed słońcem i zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże to zawsze taki gwóźdź programu w ogrodzie, nigdy nie zawodzą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Deszcz jest potrzebny. Niestety, coraz częściej przybiera on formę klęski żywiołowej. Piękny ogród. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety gwałtowne burze z ulewami wyrządzają mnóstwo szkód :(

      Usuń