Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

sobota, 29 października 2022

JESIEŃ, JESIEŃ

Ostatnio miałam problemy z bloggerem. A w domu, jak to na wsi, jesienią moc wszelakich zajęć. I tak zleciał miesiąc bez posta. Dziś na szybciutko trochę jesiennych opowieści w fotorelacji, z pola, lasu i ogrodu.

Jeszcze kwitną róże, kosmosy i resztki innych kwiatków.


 




 


 


 

           W tym roku trochę grzybów nazbieraliśmy, a te co ładniejsze zostawiliśmy w lesie. ;)



 


         Rezultaty grzybobrań już w słoikach, zamrażarce i suszone.

 




Pola już zaorane



                             A malin jeszcze sporo na krzakach.

 


                                 Rano mgły zasnuwają ogród.

 


            Ale w południe podziwiamy drzewa w kolorowych strojach jesiennych. Choć liście już sypią się na całego.




 



                                     Miłej jesieni kochani!



16 komentarzy:

  1. Ślicznie uchwyciłaś jesień. Zachwyciły mnie zwłaszcza kolorowe liście na marcinkach. :) U mnie już drzewa w połowie łyse, ale jeszcze się czerwienią owoce dzikiej róży czy rajskiej jabłonki, a na trawnikach kwitną stokrotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się od razu, liście położyłam na marcinkach. ;)

      Usuń
  2. Jesień jest piękna, pozdrawiam kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najbardziej kolorowa pora. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Piękny był październik :-) I w Warszawie cieplutko. Po robocie w ogródku siadam sobie na słonku z herbatką. bardzo mnie to cieszy. Ale posadziliśmy z wujkiem dużo róż, lilii, że nie mogę się doczekać wiosny i zobaczę kwiaty . Na razie jest jest kolorowo od papierków ze zdjęciami. Fajnie, że już pokazujesz się :-)) Uściski :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, październik był o wiele ładniejszy i cieplejszy od września. A ja z powodu różnych dolegliwości jeszcze nie posadziłam wszystkich kwiatów. :(

      Usuń
  4. Śliczna relacja:)))Pozdrawiam serdecznie i tobie również miłej jesieni życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również serdecznie pozdrawiam. I żałuję, że bloger działa u mnie jak chce, bo nie zawsze mogę wpisywać Wam komentarze.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, jesień jest najbardziej kolorowa, o ile jest słonecznie. Kolorowe liście to fajny temat do fotografowania. :)

      Usuń
  6. Jaka piękna jesień u Ciebie. Kolory liści zachwycają, a kwiatów jeszcze tak wiele. Pozdrawiam serdecznie 🍂☘️🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatów jeszcze wiele, ale liści już prawie nie ma, tylko lipka zupełnie zielona. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  7. U mnie też tak bywa z tym czasem. Mija szybko, zwłaszcza, gdy się jeszcze dom wykańcza, sadzi tuje i takie tam. U mnie jeszcze kwitnie stokrotka afrykańska i pelargonie w skrzynkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pelargonie już czas do domu zabrać, a u mnie też jeszcze stoją i afrykanka też kwitnie. I begonie czas wykopać, tylko tego czasu tak mało. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Uchwyciłaś na fotografii wszystkie kolory jesieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Karolinko, że zaglądasz, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń