Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

wtorek, 29 listopada 2022

OJ ŻAŁUJĘ, ŻAŁUJĘ ...

      Czyli żal za grzechy ;) Lubicie kabarety? A pamiętacie skecz  o chłopie w galerii?

     To jak tak samo, żałuję, że nie kupiłam.  

     W jednej z graciarni zobaczyłam trzy figurki małych tancerek, w różnych pozach, z fabryki porcelany Lladro w Hiszpanii. Wszystkie trzy mi się podobały, a ta najbardziej.

         Kupiłem tę jedną, a dwie zostawiłam. Jak mój M zobaczył, to zaraz następnego dnia pojechał ze mną do miasta. Niestety już ktoś tamte kupił. :( I cóż zostało żałować.  To były takie, zdjęcie znalazłam w necie.



       Mam jeszcze jedną figurkę z Lladro, to śliczna Kwiaciarka.

 


       Figurki z tej fabryki są charakterystyczne pod względem koloru. Utrzymane w szarawej tonacji. Są też bardzo poszukiwane. To dobra marka. Cóż przez moje niezdecydowanie nie pierwszy raz mogę powiedzieć: Oj żałuję, żałuję, że nie kupiłam.
 

12 komentarzy:

  1. Mnie też się często to zdarza:)))przyjdę do domu i zaczynam żałować:))))figurka śliczna też by mi było szkoda:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam jeszcze zdjęcie tych, które zostawiłam. Znalazłam w necie. Cóż szkoda wielka, druga szansa się nie zdarzy. Pozdrawiam serdecznie. ♥

      Usuń
  2. Najbardziej żałujemy rzeczy, których nie zrobiliśmy. Wierzę jednak, że kiedyś nadarzy się okazja i będziesz miała okazję kupić coś równie uroczego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podtrzymanie na duchu. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  3. Świetne te figurki.
    Wiesz, mogłaś i tej jednej nie kupić . I to dopiero byłoby czego żałować A tak to chociaż ona już jest. A inne może się jeszcze znajdą kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i dlatego żałuję, bo cena była bardzo atrakcyjna.

      Usuń
  4. Znam to uczucie .... Figurki są śliczne , jeśli są Ci pisane to do Ciebie trafią - ja tak zawsze się pocieszam . Chwilowo masz tylko jedną ale z pokazanego zestawu jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też ją uznałam za najładniejszą. :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Jak ja to znam. Zdarzyło mi się już kilka razy. Masz jedną, najładniejszą i może kiedyś Ci się uda zdobyć pozostałe. Tego Ci życzę. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie okazje rzadko się trafiają. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  6. Ależ Ty masz niesamowite zbiory i wiedzę na ich temat :-)

    OdpowiedzUsuń