Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

czwartek, 4 lipca 2013

ZAINSPIROWANA




         Początek urlopu, a ja chora. Ogród zarasta chwastami. Dobrze, że mój mąż pilnuje trawy i kosi między deszczami. Tak, bo po okresie suszy, znów mamy porę deszczową.
Ponieważ niewiele mogę zrobić z powodu braku sił, siedzę przed komputerem i przeglądam Wasze blogi. Niektóre od deski do deski. Oderwać oczu nie mogę. I od czasu do czasu czuję się tak zainspirowana, że muszę, no muszę spróbować.
         Wiecie już, że nie jestem pedantką i uwielbiam proste sposoby, drogę na skróty i szybkość. Dobrze, że nie mam prawa jazdy, bo takie podejście do sprawy w tej dziedzinie kończy się zazwyczaj mandatem, albo jeszcze gorzej.
         Przeglądając, bardziej dokładne byłoby stwierdzenie pochłaniając, blog Violi E. http://shabbychicinspired.blogspot.com/  zostałam zainspirowana do zrobienia mojego pierwszego pudełka w tym stylu. Oczywiście moimi, leniwymi metodami.
         Na biurku od lat (trzech) leżał sobie kalendarz z pudełeczkiem skrytką. Leżał i się kurzył, parokrotnie już miałam go wyrzucić, a jakoś został. Po zerwaniu kalendarza pudełko wyglądało tak.

         Muszę powiedzieć, że jest ono oklejone tkaniną.  Znalazłam w necie kilka fajnych grafik i wybrałam jedną. Wydrukowałam ją sobie na papierze śniadaniowym. 

         Pomalowałam pudełko dwiema warstwami białej akrylowej farby do drewna. Potem na mokrą jeszcze farbę nakleiłam  obrazek. Trochę koronki, ozdobnej pasmanterii, perłowy guziczek i oto jest moje pudełko.

         Będzie służyło do starych, rodzinnych fotografii.

         A przy okazji fotki dwóch praprababek. Te damy są krewnymi mojego męża, ale kim są niestety nie wiemy, zdjęć nikt nie podpisał. Zrobione w atelier w Grudziądzu .

14 komentarzy:

  1. Piękne!!!

    Lubie też takie dzieła sztuki w wersji sepia

    OdpowiedzUsuń
  2. Your box looks beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko. Super robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko śliczne! Nabrałam ochoty, żeby też poeksperymentować z pudełkami:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Myślę, że warto spróbować. Ładne pudełko może być niebanalną ozdobą.

      Usuń
  5. Cudnie wyszło! Aż niewiarygodne, że pierwsze:). Pozdrawiam i mam nadzieję, że już jesteś zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie pudełko, to świetny pomysł. Nie dość, że funkcjonalne, to jeszcze pięknie zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 47 year old Administrative Officer Derrick Terbeck, hailing from Drumheller enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Creative writing. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a RX. kotwica

    OdpowiedzUsuń