Blog o mojej miłości do staroci, porcelany, róż i wierszy.

piątek, 31 grudnia 2021

W NOWYM ROKU

           Niewiele już zostało starego 2021 roku. Sylwestrowy wieczór nich przyniesie Wam dobrą zabawę, zapomnienie codziennych trosk. Niech strzelają korki szampana! Tylko może oszczędźmy sobie strzelania fajerwerków, to dla naszych milusińskich spokój, a dla kieszeni oszczędność. 

        A w Nowym Roku życzę Wam dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności, ciepła rodzinnego, miłości i spełnienia marzeń! 


                         Dobrego, spokojnego 2022 Roku!

14 komentarzy:

  1. Bożego błogosławieństwa Tereniu na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, zdrowia i wszelkiej pomyślności, Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i Tobie również wszystkiego co dobre życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze na ten nowy 2022 rok, dużo zdrowia i samych pogodnych chwil!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Sylwestra nigdy nie strzelam, sama bardzo cenię ciszę i szanuję zwierzęta. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówko - zdrowia, szczęścia, Bożej opieki! I ciekawych lalek, oczywiście...
    Wobec fajerwerków, mam mieszane uczucia. Huków nie lubię i nigdy ich nie generowałam. Za to zawsze chętnie oglądam kolorowe błyski z wysokości loggi. W tym roku po raz pierwszy Hołota i Belzebub wyszli je podziwiać na zewnątrz. Powiedzieć, że byłam w szoku - to mało ;-)

    Jeśli chodzi o dobro zwierząt - to byłabym szczęśliwa, gdyby ci którzy chcą zakazać obyczaju, konstytucyjnie wzięli się wreszcie za deweloperów. Każda budowa - nie dość, że jest odebraniem czworonożnym i skrzydlatym na zawsze ich przestrzeni egzystencji, to jeszcze minimum przez rok zakłóca hałasem każdemu bytowi zwykły dzień, naturalną noc.
    A komu służą te nowe obiekty? No, przecież, nie najuboższym, czy bezdomnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś czyżbyś chciała abyśmy zamieszkali w jaskiniach? Trzeba się z tym pogodzić, że ludzie muszą gdzieś mieszkać i pracować. Naprzeciwko mnie sąsiad zaczął budowę domu, przez jakiś czas będzie to dla nas na pewno uciążliwe, ale sama kiedyś mieszkałam z rodziną na 9 m2 i z zazdrością zaglądałam ludziom w okna. A obyczaj strzelania fajerwerków nie jest znów taki stary i można zmienić go w niehałaśliwe lasery. Mieszkam na wsi, chyba nie ma nawet co porównywać natężenia hałasu, a moja Tosia omal nie zwariowała ze strachu. Kiedy mieliśmy psy, trzeba było dawać im środki uspakajające, które przecież nie są obojętne dla zdrowia zwierząt.
      Kiduś na ten Nowy Rok życzę Ci wielu łask Bożych, a zwłaszcza zdrowia, spokoju i wielu powodów do radości. Ściskam serdecznie. ♥

      Usuń
  7. Dziękuję Tereniu za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze na ten nowy, 2022 rok. Niech on będzie dobry, mimo wszystko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku Tereniu :-)
    Dalajlama mówi, ze jeśli dusza jest spokojna, to nie da się zdenerwować. (jakoś tak zrozumiałam). A pamiętasz Tereniu z Księgi Wielkiej Radości jakie są sposoby ? Zawsze uda się coś dla kogoś zrobić, pocieszyć, rozweselić i dusza jest spokojna. Buziaki :-))

    OdpowiedzUsuń